tovelundh.blogg.se

Hej, på denna bloggen kommer jag skriva om allt möjligt, hoppas ni kommer tycka om den

Första advent!

Publicerad 2013-12-01 10:43:48 i Allmänt,

Idag är det första advent! Alltså är det snart julafton,
känner att det kanske är dags att köpa julklappar.
Igår så hade jag verkligen julstämning! Jag bakade cupcakes, kladdkaka och något choklad grejs. Mamma bakade saffrans pannkaka.
Jag gjorde också julkort.
Jag har haft farmor och farfars hund här sen igår och just nu ligger hon och sover i mitt knä, så söt!
Idag ska jag nog fortsätta lite med julkorten men det blir inte så länge för jag måste kolla på tre filmer och skriva ner fakta om de tills imon.
De filmerna är så irriterande för de hackar stängs av och startar om så det är så sjukt jobbigt att kolla på dom.
Snart blir det att börja pynta lite, fan vad härligt det är med jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela