tovelundh.blogg.se

Hej, på denna bloggen kommer jag skriva om allt möjligt, hoppas ni kommer tycka om den

Händelsefullt

Publicerad 2013-12-22 19:40:07 i Allmänt,

Imorgon är det ju dagen innan julafton oach då kommer mormor och Krister hit och firar, jag har redan bakat cupcakes inför imorgon så imorgon blir det bara att dekorera dom.  jag har det lite stressigt just nu eftersom jag inte har hunnit slå in deras paket ännu så blir att göra det senare ikväll.

Jullovet är egentligen bara typ 2 och en halv vecka men det hinner hända så sjukt mycket!

Först är det ju imorgon då jag och familjen ska fira med mormor och Krister.
Sen på julafton blir det att vara hos farmor och farfar.
Sen är det dags för nyårsafton
och den 8 januari är det min födelsedag!

Problemet med detta är ju att det inte blir så mycket vila som jag hade hoppats på, men det är ju ändå sjukt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela