tovelundh.blogg.se

Hej, på denna bloggen kommer jag skriva om allt möjligt, hoppas ni kommer tycka om den

Frågor och svar

Publicerad 2014-03-18 21:38:01 i Allmänt,

1. Vill du ha ditt ex tillbaka?
Nej, men det är inte för att jag inte tycker han är snäll eller så för det är han verkligen!
2. Är du singel?
Jadå
3. Är du player?
Haha asså jag tycker inte det eftersom att det var mer än ett år sen jag var i ett förhållande
4. Har du syskon?
Ja, en storebror och en tvillingbror
5. Första personen/personerna du vänder dig till.
Min pappa
6. Favoritgodis?
Asså jag är mer en chips person :o
7. Vad drack du senast?
Saft :3
8. En som du inte kan leva utan?
Mig själv ^^
9. Hur många kan du berätta allt för?
Ingen
10. Har du någonsin sett en fallande stjärna?
Ja
11. Har personen du senast höll handen någon betydelse för dig?
Ja
12. Favoritlåt?
Ingen aning, jag gillar så många olika låtar
13. Har du något som hör till ditt ex?
nej
14. Är du kär isåfall i vem?
Nej, men jag har däremot känslor för någon
15. Favoritfilm?
10 things I hate about you
16. Favoritfärg?
Turkos
17. Bästa vän?
Therese
18. Favoritprogram?
Jag vet inte
19. Är du svensk?
ja
20. En person du saknar?
jag vet inte
21. Vart bor du?
I Sverige
22. En underbar person.
Min pappa
23. sex personer som du älskar?
Kan inte bara nämna sex
24. Vart är du nu?
Hemma
25. Röker du?
Nej
26. En person som betyder mycket för dig?
Det finns för många för att bara säga en
27. Vem kan du berätta allt för?
Min hjärna, men den är inte bra på att lyssna ^^
28. Favoritdjur?
Hund, men jag älskar alla djur
29. Hur lång är du?
178 cm
30. Vem gillar du?
jag vet inte riktigt
31. Födelsedag?
8 Januari
32. Vill du flytta, isåfall vart?
Ja, till Kalifornien
33. En söt person?
Therese :3
34. Har mest minnen med?
Min familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela