tovelundh.blogg.se

Hej, på denna bloggen kommer jag skriva om allt möjligt, hoppas ni kommer tycka om den

Snabb bokrecension

Publicerad 2016-05-16 10:47:58 i Allmänt,

Hej!
Jag har nu läst färdigt den femte boken i The Mortal Instruments och boken om grekisk mytologi. Den femte boken var lika bra som de första så man blev verkligen inte besviken.

Jag tyckte om boken om grekisk mytologi men jag skuille gärna velat att den var lite längre för de nämnde bara de kändaste gudarna och hjältarna, jag skulle gärna vilja ha en bok som gör det lätt att fördjupa sig i ämnet, så om ni känner till någon sådan så får ni gärna skriva det i en kommentar. Det komer nog ta ett tag innan jag har läst färdigt boken om Grimms sagor så den blir det nog ingen recension på, men jag kan ju säga att jag uppskattar att den är på gammaldags engelska. Som rubriken antyder så blir detta bara ett kort inlägg men jag hoppas att det är okej för er. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela